Een nieuwe vijver

door | 0 26 maart, 2022

Niet alleen de bijen zijn druk, ook de leden van onze vereniging zijn al druk bezig met de tuin, de educatie en de beginnerscursus voor nieuwe imkers. De tuin werd afgelopen maand flink onder handen genomen. De vijver werd helemaal leeg gehaald en is opnieuw ingericht. Een behoorlijke klus. Gelukkig hadden we een imker in de vereniging , die met een graafmachine de vijver leeg kon halen!. Ook hebben we nog hulp gehad van leden van de “Lions”. Daar waren we heel blij mee! De vijver was al jaren lek en volledig begroeid met planten. Er zat weinig leven meer. in. Nog een enkele kikker en een salamander. We hopen dat er snel weer veel leven te zien is. De vijver ziet er in ieder geval nu al prachtig uit!

All-focus